Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

torsdag 9 augusti 2007

Vill ..Vill inte...Ska....Ska inte....Thats the question!

Vill jag eller vill jag inte? Vill jag inte eller vill jag?
Har en beslutsångest som heter duga, försöker att väga för eller emot, men vågen väger lika.
Lyssna på magkänslan säger jag ofta , försöker att lyssna på min egen men den velar lika mycket som jag!
Ska vi eller ska vi inte? Ska vi inte eller ska vi?
Jag vill komma fram till ett beslut och sen stå fast vid det, men jag lyckas inte komma fram till något alls. Ena dagen för andra dagen emot.
Många i familjen är för så egentligen kanske jag är emot men jag har alltid lyssnat på mina barn så därför övertalar jag mig själv att också bli för.
Vill, ska eller vill inte ska inte? Det är frågan........................

2 kommentarer:

la linda sa...

älskade söta funderande du, vill du dela med dig av dina tankar så kanske jag kan försöka mig på ett råd!!?? kramar

Anonym sa...

Jag håller med Linda!

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!