Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

onsdag 22 augusti 2007

Ring dit, nej dit, nej men dit där får du hjälp

Ännu en dag utan mina pengar, förmiddagen har gått åt att ringa citibank och flygbolag, de skyller på varandra.
Jag själv kan bara tala om att jag behöver mina pengar så att jag kan få min bokning, men citibank skiter ju i om jag får betala mer och flygbolaget tycker bara det är bra då tjänar ju de mer.
Den enda som gråter är jag!
Är så trött på detta vill bara att allt ska vara klart, men saker och ting har inte gått lätt för mig , aldrig någonsin så varför skulle det göra det nu? Ja jag tycker lite synd om mig själv, men har jag inte lite rätt att göra det?
Sen blir man inte på bättre humör när regnet bara öser ner.
Nej kanske man ska bädda ner sig och inte gå upp förrän solen skiner och pengarna sitter på mitt konto? Kan ju hoppas turen vänder till eftermiddagen.

1 kommentar:

Cloud sa...

Ja du hatar en viss bank som heter "shitibank" och jag hatar ett företag som heter "trashcom". Förhoppningsvis slipper vi de båda företagen inom en snar framtid......:-)

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!